|
Πορεία
διδασκαλίας σχηματικά
Α.
Επισκέψεις σε παραγωγική μονάδα |
|
|
|
Δ.
Έντυπο υλικό |
|
|
Εισαγωγή
(κινητοποίηση) |
|
|
Β.
Ταινίες |
|
|
Ε.
Διαφάνειες, φωτογραφίες, εικόνες |
|
|
|
|
Γ.
Έργα προηγούμενων χρόνων |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Χωρισμός
σε ομάδες |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Συλλογή
πληροφοριών |
Αναφορά
στην ιστορία της Ελληνικής Βιομηχανίας |
|
Επιλογή
παραγωγικής μονάδας |
|
|
|
|
|
|
Κριτήρια |
|
|
|
|
Παιχνίδι
ρόλων |
|
Οργάνωση
εταιρίας |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Α.
Επωνυμία εταιρίας |
|
Δραστηριότητες |
|
Β.
Σήμα εταιρίας |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Χρήση
υλικών |
|
Χρήση
εργαλείων |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Σχεδίαση
μακέτας |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Χρήση
υλικών |
|
Κατασκευή
μακέτας |
|
Σεμινάρια
παρουσίασης |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Γραπτή
εργασία |
|
|
Αξιολόγηση |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Έκθεση |
|
|
|
|