Αξιολόγηση
Α. Μαθητών/
τριών
Η αξιολόγηση των
μαθητών/ τριών γίνεται με βάση την απόδοσή τους στις διάφορες δραστηριότητες.
Πιο συγκεκριμένα αξιολογείται:
Η γραπτή εργασία
( με κριτήρια όπως η διάταξη, η πληρότητα, το περιεχόμενο, η συνολική
εμφάνιση, τα ορθογραφικά λάθη, η ύπαρξη σχεδίων – εικόνων, η χρήση
Η/Υ κλπ.)
Η αξιοποίηση πηγών
πληροφόρησης ( η συγκέντρωση και χρήση διαφόρων πηγών πληροφόρησης
και η κριτική επιλογή ανάλυση και ταξινόμηση των πληροφοριών)
Η παρουσίαση στο
σεμινάριο της γραπτής εργασίας και της κατασκευής ( η χρήση διαφόρων
μεθόδων παρουσίασης )
Η ανάπτυξη του ρόλου
που αναλαμβάνει να παίξει κάθε μαθητής/ τρια ( συνεργασία με άλλους
συμμαθητές, επίτευξη στόχων)
Η συμμετοχή του/
της στην κατασκευή (στην επιλογή υλικών, στον τρόπο κατασκευής,
στη χρήση των εργαλείων κλπ. )
Οι μαθητές/ τριες
επίσης αξιολογούνται από ορισμένους συμμαθητές/ τριες τους και συγκεκριμένα
από το Γενικό Διευθυντή/ ντρια (αξιολογεί το σύνολο της συμμετοχής
των μαθητών/ τριών στις διάφορες δραστηριότητες) και από το Διευθυντή/
ντρια Ασφάλειας ( αξιολογεί κατά πόσο οι μαθητές/ τριες τηρούν τους
κανόνες ασφάλειας που έχουν τεθεί).
Β. Μαθήματος
Η αξιολόγηση του
μαθήματος γίνεται σύμφωνα με ερωτηματολόγιο που δίνεται στους μαθητές/
τριες στο τέλος της σχολικής χρονιάς και σύμφωνα με τα αποτελέσματα
των διαφόρων εργασιών (επίτευξη στόχων, ποιότητα εργασιών, ποιότητα
κατασκευής κλπ.)
Εταιρεία:
Διευθυντής/ ντρια:
Σχ. Έτος:
|