1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης

               
             
 
Παιχνίδι ρόλων
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Αξιολόγηση

Α. Μαθητών/ τριών

Η αξιολόγηση των μαθητών/ τριών γίνεται με βάση την απόδοσή τους στις διάφορες δραστηριότητες. Πιο συγκεκριμένα αξιολογείται:

Η γραπτή εργασία ( με κριτήρια όπως η διάταξη, η πληρότητα, το περιεχόμενο, η συνολική εμφάνιση, τα ορθογραφικά λάθη, η ύπαρξη σχεδίων – εικόνων, η χρήση Η/Υ κλπ.)

Η αξιοποίηση πηγών πληροφόρησης ( η συγκέντρωση και χρήση διαφόρων πηγών πληροφόρησης και η κριτική επιλογή ανάλυση και ταξινόμηση των πληροφοριών)

Η παρουσίαση στο σεμινάριο της γραπτής εργασίας και της κατασκευής ( η χρήση διαφόρων μεθόδων παρουσίασης )

Η ανάπτυξη του ρόλου που αναλαμβάνει να παίξει κάθε μαθητής/ τρια ( συνεργασία με άλλους συμμαθητές, επίτευξη στόχων)

Η συμμετοχή του/ της στην κατασκευή (στην επιλογή υλικών, στον τρόπο κατασκευής, στη χρήση των εργαλείων κλπ. )

Οι μαθητές/ τριες επίσης αξιολογούνται από ορισμένους συμμαθητές/ τριες τους και συγκεκριμένα από το Γενικό Διευθυντή/ ντρια (αξιολογεί το σύνολο της συμμετοχής των μαθητών/ τριών στις διάφορες δραστηριότητες) και από το Διευθυντή/ ντρια Ασφάλειας ( αξιολογεί κατά πόσο οι μαθητές/ τριες τηρούν τους κανόνες ασφάλειας που έχουν τεθεί).

Β. Μαθήματος

Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται σύμφωνα με ερωτηματολόγιο που δίνεται στους μαθητές/ τριες στο τέλος της σχολικής χρονιάς και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των διαφόρων εργασιών (επίτευξη στόχων, ποιότητα εργασιών, ποιότητα κατασκευής κλπ.)


Εταιρεία:
Διευθυντής/ ντρια:
Σχ. Έτος:

 
 

 Διδακτικοί στόχοι  |  Πορεία διδασκαλίας  |  Πορεία σχηματικά  |  Περιεχόμενα

Δραστηριότητες  |  Αξιολόγηση  |  Φωτογραφίες  |  Εργασίες  |  Βιβλιογραφία

© Copyright 1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης - 2004-2005