1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης

               
             
 
Παιχνίδι ρόλων
 
 
 
 
 

Πορεία διδασκαλίας


Στην Β’ τάξη ακολουθείται η εξής πορεία διδασκαλίας

Α) Γίνεται ανάλυση από τον καθηγητή/ τρια του τρόπου οργάνωσης της βιομηχανικής παραγωγικής μονάδας. Δίνεται παράδειγμα οργανογράμματος, αναλύονται τα τμήματα από τα οποία αποτελείται και οι αρμοδιότητες κάθε τμήματος. Επισημαίνεται η σημασία της αρμονικής ομαδικής εργασίας προκειμένου να υπάρξει παραγωγικό αποτέλεσμα. (διάρκεια 5 ώρες).

Β) Συγκροτούνται ομάδες εργασίας από τους μαθητές/ τριες, συλλέγονται πληροφορίες που παρουσιάζονται στην τάξη και επιλέγεται η μονάδα παραγωγής που θα μελετηθεί ( διάρκεια 1 ώρα).

Γ) Παιχνίδι ρόλων από κάθε μαθητή/ τρια της ομάδας που επιλέγει να παίξει το ρόλο ενός στελέχους της παραγωγικής μονάδας (Γενικός Διευθυντής/ ντρια, Διευθυντής / ντρια Προσωπικού, Διευθυντής/ ντρια Εκπαίδευσης, Διευθυντής/ ντρια Παραγωγής, Διευθυντής/ ντρια Σχεδιασμού προϊόντων, Διευθυντής/ ντρια Ποιοτικού ελέγχου, Διευθυντής/ ντρια Έρευνας, Διευθυντής/ ντρια Οικονομικών, Διευθυντής/ ντρια Προμηθειών, Διευθυντής/ ντρια Ασφάλειας, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων, Διευθυντής Μάρκετινγκ (διάρκεια 2 ώρες).

Δ) Συλλογή πληροφοριών για τη συγγραφή γραπτής εργασίας από τους μαθητές / τριες ανάλογα με το ρόλο που έχουν επιλέξει. Οι γραπτές εργασίες πρέπει να αποτελούν ένα ενιαίο αρμονικό σύνολο. (διάρκεια 6 ώρες).

Ε) Προγραμματίζονται επισκέψεις σε μονάδες παραγωγής σχετικών προϊόντων, στην περιοχή.

Ζ) Σύνταξη του κατασκευαστικού σχεδίου και επιλογή υλικών και εργαλείων για την κατασκευή μικρογραφίας της βιομηχανίας από την ομάδα των μαθητών/ τριών (διάρκεια 2 ώρες).

Η) Κατασκευή ομοιώματος από την ομάδα ( διάρκεια 10 ώρες).

Θ) Παρουσίαση γραπτών εργασιών σε σεμινάρια στην τάξη ( διάρκεια 4 ώρες).

Ι) Διοργάνωση έκθεσης από τους μαθητές / τριες για παρουσίαση των γραπτών εργασιών και των κατασκευών στη σχολική κοινότητα (διάρκεια 1 ώρα).

Κ) Αξιολόγηση των μαθητών/ τριών με κριτήριο την απόδοσή τους σε κάθε δραστηριότητα στη τάξη ( γραπτή εργασία, κατασκευή, παρουσίαση στο σεμινάριο, αξιοποίηση των πηγών πληροφόρησης, αξιολόγηση της εργασίας του/ της από στους συμμαθητές / τριες του/ της).

 
 

 Διδακτικοί στόχοι  |  Πορεία διδασκαλίας  |  Πορεία σχηματικά  |  Περιεχόμενα

Δραστηριότητες  |  Αξιολόγηση  |  Φωτογραφίες  |  Εργασίες  |  Βιβλιογραφία

© Copyright 1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης - 2004-2005