Μάθημα: |
Γεωγραφία. |
Τάξη: |
Β΄ Γυμνασίου. |
Προϋποθέσεις: |
Βασικές γνώσεις πλοήγησης στο διαδίκτυο. |
Διδακτικοί
στόχοι |
•
Εξοικείωση των μαθητών με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
•
Εκμάθηση αναζήτησης και συλλογής πληροφοριών μέσω του διαδικτύου.
•
Να γνωρίσουν γεωγραφικά, μέσα από τους δρόμους του κρασιού, νομούς
της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, περιοχές που γειτνιάζουν
με την πόλη τους.
•
Άσκηση στο να κρατάνε σημειώσεις.
•
Άσκηση στον προφορικό λόγο.
|
Δραστηριότητες
προετοιμασίας εκ μέρους του διδάσκοντος |
•
Να βρει τους απαραίτητους δικτυακούς τόπους για να ευκολύνει την
εργασία των μαθητών.
•
Να τους μελετήσει ώστε να μπορεί
να συντονίσει την εργασία των μαθητών.
•
Να προετοιμάσει τις ερωτήσεις
για το παιχνίδι των ερωτήσεων.
|
Χρησιμοποιούμενες
διευθύνσεις διαδικτύου: |
•
www.wineroads.gr
•
www.pella.gr
•
www.e-city.gr/pieria/index.php
•
www.halkidiki.gov.gr
•
www.imathia.gr
•
http://costasmoulas.nostos.gr/MAKEDONIA
|
Βοηθήματα: |
•
Ένας χάρτης της Δυτικής και Κεντρικής
Μακεδονίας.
•
Έξι ηλεκτρονικοί υπολογιστές συνδεμένοι
στο διαδίκτυο.
|
Οργάνωση
της τάξης: |
Οι μαθητές της
ομάδας Comenius χωρίζονται σε τρεις ομάδες από τέσσερις μαθητές
η κάθε ομάδα.
|
Ρόλος
του διδάσκοντος:
|
•
Καθορίζει το ρόλο που θα παίξει
κάθε μαθητής στην ομάδα του.
•
Βοηθά τους μαθητές στις αναζητήσεις
τους.
•
Δίνει συμβουλές και οδηγίες.
|