1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης

               
     
Comenious
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Παιδαγωγικό σενάριο

  Μάθημα Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Τάξη Γ' Γυμνασίου Διδακτικοί στόχοι Να κατανοήσουν οι μαθητές πως προήλθε η τραγωδία μέσα από τις Διονυσιακές γιορτές

Να εξοικειωθούν και να αγαπήσουν το θέατρο Δραστηριότητες προετοιμασίας εκ μέρους του διδάσκοντος Να αναζητήσει βιβλιογραφία

Να την υποδείξει στους μαθητές

Να προετοιμάσει τις ερωτήσεις για το παιχνίδι των ερωτήσεων Βιβλιογραφία «Εισαγωγή» δραματικής ποίησης του έργου του Ευριπίδη «Ελένη»

Μυθολογία Ρισπέν

Λεξικό μέγα της Ελληνικής γλώσσας LIDDELL SCOTT στο λήμμα οίνος Οργάνωση της τάξης Οι μαθητές του Comenius χωρίζονται σε τρεις ομάδες με τέσσερις μαθητές η καθεμιά Ρόλος του διδάσκοντα Καθορίζει το ρόλο του κάθε μαθητή στην ομάδα του

Βοηθά τους συμμαθητές στις αναζητήσεις τους

Δίνει συμβουλές και οδηγίες Πορεία διδασκαλίας Γίνεται εισήγηση από τον καθηγητή για την τραγωδία και τη γέννησή της (2 ώρες)

Οι μαθητές διαβάζουν το υλικό που έφερε ο καθένας και γίνεται αξιολόγηση (2 ώρες)

Οι μαθητές καταλήγουν στις απαιτούμενες πληροφορίες που θα παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους

Παρουσίαση του έργου της κάθε ομάδας από ένα μαθητή. Συζήτηση για το περιεχόμενο (2 ώρες) Αξιολόγηση Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αποτελούν

Α) λύση σταυρόλεξου

Β) συμπλήρωση παιχνιδιού με ακροστιχίδα

Γ) σχηματισμό πυραμίδας

Δ) αναζήτηση σύνθετων με τη λέξη οίνος

Ε) αναζήτηση εκφράσεων που αποδίδουν τις ιδιότητες του οίνου

Α) Σταυρόλεξο

ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

1) Αντί να τραγουδήσει απήγγειλε

2) Γέννημα ψυχικής ευφορίας

3) «…………..ευφραίνει καρδίαν ανθρώπου»

ΚΑΘΕΤΑ

1) Η γέννηση του αποτελεί ορόσημο για την εξέλιξη του ανθρώπινου πνεύματος

2) Ήταν θεός του κρασιού

1
1
Θ
Ε
Σ
Π
Ι
Σ
Ε
Α
Τ
2
Τ
Ρ
Α
Γ
Ω
Δ
Ι
Α
Ο
Ι
Ο
Ι
Ν
Ο
Σ
Ν
Υ
Σ
Ο
Σ

Blank wine

 
 
 

To κρασί είναι τραγωδία    |   Παιδαγωγικό σενάριο   |   Ακροστιχίδα της τραγωδίας

© Copyright 1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης - 2004-2005